Aan het gebruik van het 1/4 Ton Forum is een aantal regels verbonden.

    1. Het 1/4 Ton Forum is bedoeld als platform voor het uitwisselen en archiveren van informatie over 1/4 tonners.
    2. Het is niet toegestaan het 1/4 Ton Forum te gebruiken voor het ontplooien of ondersteunen van commerciële activiteiten.
    3. In uitzonderlijke gevallen kunnen de beheerders besluiten om een bericht of een onderwerp aan te (laten) passen of desnoods in zijn geheel te (laten) verwijderen. Waar mogelijk zal dat gebeuren in overleg.
    4. Discussies zijn toegestaan, zo lang je een ieder in zijn/haar waarde laat.
of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Sneekermeer e.o.

Hallo,

Wij varen sinds dit seizoen met de Sambarca, een Conrad 760 vanuit Sneek.

Ik zag in de vloot lijst een aardig aantal kwarttonners in de omgeving. Zijn er ook zeilers die volgend seizoen eens een avondje willen sparren of zelfs willen kijken of er animo is voor een avond wedstrijdje op het sneekermeer?

 

Hi Hero, wat leuk dat je het forum gevonden hebt! Er liggen best wat 1/4 tonners in Fryslân. Leuke oproep hier ook! Kan je een bericht sturen naar kwarttonzeilers@gmail.com? Dan stuur ik je sowieso wat leuke 1/4 ton info. Er is ook een 1/4 ton whatsappgroep waarin veel kennis en ervaring wordt gedeeld! Groeten, Hylke (YAMAHOELA)

Dag Hero,

lig zelf ook met de boot in Sneek.

Lijkt me leuk! Van het zomer maar is een afspraak maken.